AMIT MÉG AJÁNLUNK
Vitaking Kollagén por - Citrom, tasakos 330g leírása
Ajánlott mennyiség:
Keverjen el 11 g citromos kollagén italport 2 dl vízben. (1 enyhén púpos adagolókanál)
Hatóanyagok:
C-vitamin 500 mg
Cink 15 mg
Összetevők:
Hidrolizált kollagén (marha kollagén), L-aszkorbinsav, citromsav, aroma, édesítőszer: szteviol-glikozid, cink citrát, színezék: kurkuma
Mentességek:
Hozzáadott cukrot nem tartalmaz
Figyelmeztetés:
A napi ajánlott mennyiséget ne lépje túl! A termék nem helyettesíti a vegyes étrendet és az egészséges életmódot.
Energia- és tápérték:
Energia: 36 kcal
151 kJ
Zsír: 0 g, ebből telített zsírsavak: 0 g
Szénhidrát: 0 g, ebből cukrok: 0 g
Fehérje: 9 g
Nátrium: 125 mg
Tárolás:
A tasak gyermekek elől gondosan elzárva, száraz, hűvös helyen, sugárzó hőtől és fénytől védve tartandó!
Gyártó és/vagy forgalmazó:
Vitaking Kft.
Átfogó ismertető:
A Vitaking KOLLAGÉN citrom ízű italpor egy speciális étrend-kiegészítő, amely hidrolizált kollagén peptideket tartalmaz. A termék steviával édesített, hozzáadott cukrot nem tartalmaz, és természetes színezéket tartalmaz. A C-vitamin tartalma hozzájárulhat a normál kollagénképződéshez, amely támogathatja az erek, a csontok, a porcok, a fogíny, a bőr és a fogak normál állapotának fenntartását. A termék tej, tojás, glutén, szója, földimogyoró, mogyoró, hal és rákféle összetevőket feldolgozó üzemben készült.
Vitaking - Magyarország egyik vezető étrend-kiegészítő márkája
A Vitaking márka széles körű étrend-kiegészítő termékpalettát kínál, amelyeket a vásárlók egészsége és jó közérzete érdekében fejlesztettek ki. Termékei között vitaminok, ásványi anyagok, gyógynövények és sporttáplálkozási készítmények is megtalálhatók.
A Vitaking különösen népszerű azok körében, akik tudatosan támogatják egészségüket természetes, magas minőségű készítményekkel. A márka termékei klinikailag teszteltek, és megfelelnek a legmagasabb minőségi követelményeknek.
A Vitaking termékei támogatják az immunrendszer működését, az energiaszint fenntartását, valamint az általános vitalitást és jó közérzetet. A márka folyamatosan fejleszti kínálatát, hogy megfeleljen a vásárlók igényeinek.




